کد خبر: 27944
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
مدنی

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: باید با همراهی مردم غبار محرومیت از سیمای مناطق مختلف کشور زدوده شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، سیدامیرحسینی مدنی چهارشنبه‌شب در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم "احمد رضایی اوندری" در روستای اوندر کوهسرخ، با ابلاغ سلام رییس جمهور به خانواده شهید، اظهار داشت: وضعیت راه‌های ارتباطی مناطق روستایی شهرستان کوهسرخ در جنوب غربی استان خراسان رضوی ساماندهی خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم بازسازی منزل مسکونی خانواده این شهید گفت: به طور ویژه پیگیر ساماندهی راه های ارتباطی روستای اوندر خواهیم بود و ساخت یک سالن ورزشی در این روستا نیز عملیاتی می شود.

رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی و نماینده مردم کاشمر، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به محرومیت روستاهای شهرستان کوهسرخ، گفت: ساکنان این مناطق و نیز خانواده شهدای منطقه بسیار کم توقعند و باید به آنها توجه ویژه ای شود.
حجت الاسلام جواد نیک بین افزود: نامناسب بودن راه‌ ارتباطی و نیز نبود سالن ورزشی از مهم‌ترین مشکلات روستای اوندر است.

روستای ۴۰۰ خانواری اوندر با بیش از هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت، ۲۷ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

شهرستان کوهسرخ با ۲۸ روستا به مرکزیت شهر ریوش با ۳۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری شمال شهر کاشمر و ۲۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر مشهد واقع است.   
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری امروز - پنجشنبه - علاوه بر بازدید از معدن روستای تنورجه و شرکت در نشست شورای اداری کوهسرخ، با نخبگان این شهرستان شرکت می کند. 

رییس جمهور و اعضای هیات دولت روز چهارشنبه در نخستین سفر استانی خود در سال ۱۴۰۱ وارد استان خراسان رضوی شدند که امروز - پنجشنبه- نیز مهمان این استان خواهند بود.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی پیش از این به ۱۷ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان و مازندران سفر کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =