کد خبر: 27365
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱
اراضی

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: انتظار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و قوه قضاییه در بحث حدنگاری اراضی کشاورزی، نیازمند همکاری ائمه جمعه و جماعت در تشویق زارعین و کشاورزان برای ارائه مستندات به منظور صدور اسناد کشاورزی است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، حسن بابایی امشب (۱۸ اسفندماه) در جمع خبرنگاران در اهواز اظهار کرد: در سفر دوروزه‌ای که در استان خوزستان خواهیم داشت، آخرین وضعیت حدنگاری در اراضی منابع ملی و طبیعی را بررسی خواهیم کرد و شروع حدنگاری در اراضی کشاورزی استان خوزستان، بازدید از واحدهای ثبتی، بررسی وضعیت صدور اسناد و اقداماتی که در بحث خدمات الکترونیکی انجام می‌شو را بررسی می‌کنیم. 

به گزارش ایسنا وی افزود: انتظار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و قوه قضاییه در بحث حدنگاری اراضی کشاورزی، نیازمند همکاری ائمه جمعه و جماعت در تشویق زارعین و کشاورزان برای ارائه مستندات به منظور صدور اسناد کشاورزی است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خصوص املاک فاقد سند گفت: یکی از برنامه.هایی که در استان خوزستان داریم، بحث افزایش واحدهای هیات‌ها در واحدهای ثبتی است. همچنین آن گونه که مطلع شدیم بسیاری از املاک فاقد سند هستند.

وی تصریح کرد: در این شرایط، هیات‌های تعیین تکلیف را باید افزایش دهیم تا  پرونده‌هایی که در هیات‌ها هستند تعیین تکلیف شوند. 

بابایی افزود: نداشتن سند، برای ما یک معضل بزرگ است و این شرایط را درک می چ‌کنیم. ان‌شاءالله به ثبت کمک شود و حضور همکاران قضائی ما که در هیات‌ها حضور دارند، پررنگ‌تر شود تا بتوانیم اسنادی که فاقد سند هستند را سریعا تعیین و تکلیف کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =