کد خبر: 27260
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶
مسکن روستا

به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری با حضور جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان، تعداد50 واحد مسکونی روستایی مددجویان این نهاد در بخش حرا شهرستان قشم افتتاح شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از فارس، جلیل تراهی مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان  ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و هفته احسان و نیکوکاری در آیین افتتاح مسکن های روستایی در شهرستان قشم اظهار داشت: مسکن یکی از نیازهای ضروری‌ و گران‌ترین خدمت مورد نیاز خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است که در همین راستا به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری، تعداد 50 واحد مسکن روستایی مددجویان شهرستان قشم افتتاح گردید.

تراهی با اشاره به اینکه زیر بنای هر واحد مسکن روستای 60 متر مربع می باشد، افزود: این تعداد واحد مسکن روستایی در بخش حرا شهرستان قشم و با همکاری کمیته امداد ، بنیاد مسکن و خیرین برای خانواده های تحت حمایت این نهاد احداث شده است.

این مقام مسئول تصرح کرد: مبلغ احداثی برای هر واحد مسکن 160 میلیون تومان بوده که برای این پروژه مسکن روستایی بالغ بر 8 میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان  ادامه داد: امسال در بحث تامین مسکن توانسته ایم، تعداد ۷۴۳ واحد مسکن را به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد واگذار کنیم که احداث مسکن از اعتبارات اختصاصی کمیته امداد و کمک خیرین ساخته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =