مدنی

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور گفت: با پیش‌بینی صورت گرفته در بودجه سال آینده، ۵۰۰ شغل پایدار در مناطق روستایی کشور ایجاد خواهد شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، سیدامیرحسین مدنی که به عنوان نماینده هیات دولت در شانزدهمین سفر استانی در شهرستان های گمیشان و بندرترکمن حاضر شده بود ، ظهر جمعه درحاشیه بازدید از روستای پنج پیکر شهرستان ترکمن اظهار داشت: برای سال آینده احیای واحدهای راکد و نیمه راکد در لکه های اقتصادی و ناحیه های صنعتی در دستور کار است.

در این بازدید علیرضا ابوالفتحی، مدیرکل حوزه معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و علی نصیبی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان حضور داشتند

به گزارش ایرنا طی سال‌های اخیر فروش پارچه در روستای پنج پیکر رونق گرفته و بیش از ۲۲۰ باب مغازه در این روستا راه اندازی شده است.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور صبح امروز جمعه با همراه شماری از وزرا در قالب شانزدهمین سفر استانی دولت به گلستان سفر کرد.

استاندار گلستان دیدار با خانواده شهدا و جمعی از برگزیدگان و اقشار مردم، حضور در نشست شورای اداری و بازدید از زیرساخت‌های استان از محورهای برنامه‌های سفر رییس دولت سیزدهم به این استان است.

آیت الله رئیسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =