کد خبر: 26759
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
شیلات

سرپرست فرمانداری پارسیان گفت: پرورش ماهی فرصت مغتنمی در تقویت اقتصاد و توسعه اشتغال کشور و این منطقه است و از طرح‌های شیلاتی و صیادی این شهرستان حمایت می‌کنیم.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری مهر، فرهنگ سالمی در دیدار جمعی از اعضای ستاد تنظیم بازار با صیادان افزود: اهمیت نقش صیادان در جامعه بر هیچکس پوشیده نیست و با توجه به اینکه معیشت ساحل نشینان و مردم، از طریق صید و صیادی است، اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های حمایتی در منطقه بسیار لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: شغل جوانان و ساحل نشینان صید و صیادی است و قشر زیادی از مردم شهرستان از راه دریا مخارج زندگی و هزینه‌های معیشتی خود را تأمین می‌کنند، لذا مسؤولان شیلات باید حمایت جدی از این قشر زحمت کش جامعه داشته باشند.

وی اضافه کرد: شهرستان پارسیان ظرفیت‌ها بسیاری به دلیل وجود ساحل، در حوزه پرورش ماهی در قفس و لاور ماهی، صید و صیادی دارد و با توجه با تاکید مقام معظم رهبری و در راستای تحقق شعار سال (تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها)، با حمایت سایر دستگاه‌های ذیربط موانع پیش رو در زمینه جامعه صید و صیادی برداشته شود.

سرپرست فرمانداری پارسیان به اتفاق جمعی از مسؤولان شهرستان از بندر و اسکله مردمی روستای بستانو، طرح پرورش لاور ماهی و همچنین از روستای مغدان بازدید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =