کد خبر: 26179
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
مدنی

معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر رئیس جمهور گفت: پنج هزار کیلومتر راه روستایی طی سال جاری در کشور ساخته می شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، امیرحسین مدنی پیش از ظهر چهارشنبه و در حاشیه سفر محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور به پیشوا ضمن ارائه گزارشاتی از اقدامات انجام شده در دهه مبارک فجر گفت: طرح‌هایی با ۴۷۲ میلیارد تومان اعتبار، امروز به طور متمرکز در کشور و با حضور معاون اول رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: با انعقاد تفاهم نامه با وزارت راه نیز در سال جاری پنج هزار کیلومتر راه روستایی ساخته خواهد شد.

معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر رئیس جمهور همچنین گفت: ۶۴ طرح در خصوص اماکن ورزشی روستایی نیز امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور در سراسر کشور به بهره برداری می‌رسد، که مجموعاً ۸۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در این حوزه بوده است.

وی افزود: در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و بحث اینترنت و خطوط تلفن همراه نیز ۷۰ پروژه اجرا می‌شود، که در این زمینه ۷۲۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است، در حوزه طرح‌های تولیدی و اشتغال زایی روستایی نیز ۱۷۵ طرح متوسط و بزرگ داریم، که یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در این زمینه شده است.

مدنی با بیان اینکه در حوزه گاز نیز ۲۵۴ پروژه با یک هزار و ۹۱۳ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می‌رسد، گفت: در بخش مدارس روستایی نیز امروز ۱۳۱ مدرسه با اعتبار ۷۲ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =