کد خبر: 26027
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
گازرسانی

مدیرعامل شرکت گاز لرستان، از برخورداری ۶ روستا، ۳۵ واحد تولیدی صنعتی و شهرک پگاه رزم‌آوران شهر خرم‌آباد همزمان با دهه مبارک فجر از نعمت گاز طبیعی خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، کرم گودرزی امروز ۱۶ بهمن‌ماه، اظهار کرد: ماه بهمن یادآور و بیانگر مجاهدت‌های توصیف‌ناپذیر ملت شریف ایران اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ و ماه طلوع خورشید انقلاب خمینی کبیر است و دهه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و برکات این نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه گازرسانی در استان است.

وی تصریح کرد: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه مبارک فجر، عملیات گازرسانی به ۶ روستا، ۳۵ واحد تولیدی صنعتی و شهرک پگاه رزم‌آوران شهر خرم‌آباد با اعتباری بالغ‌بر ۱۳۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان ضمن تبریک مجدد ایام‌الله دهه فجر، بر لزوم استفاده صحیح و ایمن از گاز طبیعی توسط مشترکین گرانقدر استان تأکید و خواستار صرفه‌جویی در مصرف این نعمت خدادادی شده و از حمایت‌های بی‌دریغ مردم شریف استان و مسئولین ساعی در توسعه روزافزون شبکه توزیع گاز تقدیر به عمل آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =