کد خبر: 25835
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵
مسکن روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان از افتتاح ۹۴۰ واحد مسکونی روستایی مقاوم‌سازی شده در این استان همزمان با ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، پویا تابعی امروز سه شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها گفت: ۹۴۰ واحد مقاوم سازی شده مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۰۳ میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان همزمان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در لرستان افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه میانگین اجرای طرح هادی در لرستان بالاتر از میانگین کشوری است تصریح کرد: هفت پروژه طرح هادی روستایی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز افتتاح خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با اشاره به رتبه دوم لرستان در مقاوم سازی مسکن روستایی در کشور اظهار کرد: ۹۴۰ واحد مسکن روستایی که عملیات اجرایی آن در سال جاری آغاز شده در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری افتتاح خواهد شد.

تابعی بابیان اینکه بازسازی ۴۰۰ واحد خسارت دیده در مناطق زلزله زده اندیکا در استان خوزستان به بنیاد مسکن لرستان واگذارشده ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال جاری عملیات بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده پایان یافته و واحدهای در دست احداث مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به وجود هزار و ۵۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان لرستان تصریح کرد: بازنگری طرح هادی ۱۵۷ روستای استان در سال جاری در دست اقدام بوده که با اجرای آن بازنگری طرح هادی در ۵۰ درصد روستاهای استان به پایان خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =