کد خبر: 25750
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
ساخت مسکن

کلنگ ساخت ۱۰۰ واحد مسکن محرومین کمیته امداد استان قزوین در روستای بهجت آباد شهرستان آبیک به زمین زده شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، با حضور قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) و جمعی از مسئولین استانی کلنگ ساخت ۱۰۰ واحد مسکن محرومین کمیته امداد استان قزوین در روستای بهجت آباد شهرستان آبیک به زمین زده شد.

مهرعلی حق گویان مدیر کل کمیته امداد استان قزوین در این مراسم گفت: طبق انعقاد تفاهم‌نامه سه جانبه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، کمیته امداد و بنیاد مسکن کلنگ ساخت ۱۰۰ مسکن محرومین در دستور کار قرار گرفته که با ۶۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه احداث می‌شود و این تسهیلات تا ۲۰۰ میلیون تومان هم قابل افزایش است.

وی افزود: ساخت ۲ هزار واحد مسکونی برای محرومین طبق تفاهم‌نامه ۳ جانبه مقرر شده اجرایی شود که به مرور زمان، تأمین اعتبارات و تفاهم‌نامه های آتی عملیاتی می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: ۱۰۰ مسکن محرومین که امروز در سراسر استان کلنگ‌زنی می‌شود، مقرر شده تا پایان خرداد ماه سال آینده تحویل گرفته شود.

حق گویان اضافه کرد: در ایام کرونا، اشتغالزایی و مسائل دیگر همدلی، هم افزایی و پشتیبانی سپاه پاسداران از نظر نیروی انسانی و توان لجستیک حمایت‌های شایانی از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد داشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ۱۰۰ واحد مسکن محرومین در زمین‌های ۴۰ و ۵۰ مترمربعی احداث می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =