کد خبر: 25504
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
طرح هادی روستایی

تاکنون طرح هادی در ۶۵ درصد از روستاهای ۲۰ خانوار کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر،مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد هزار و ۶۴۵ روستا وجود دارد که از این تعداد ۷۲۱ روستای بالای ۲۰ خانوار هستند.
اسماعیل باقری افزود: تاکنون در ۶۵ درصد از ۷۲۱ روستای بالای ۲۰ خانوار معادل ۴۶۶ روستای کهگیلویه و بویراحمد طرح هادی اجرا شده است.
باقری اضافه کرد: این تعداد طرح هادی برای توسعه زیرساخت‌های رفاهی نظیر سنگ فرش، جدول کشی، فضای سبز و سایر فعالیت‌های عمرانی و تغییر سیمای روستا‌های شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است.
وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد دارای هزار و ۶۴۵ روستا است که تاکنون برای ۷۲۱ روستای بالای ۲۰ خانوار استان طرح هادی تهیه شده است ادامه داد: جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر و جذب سرمایه گذاران برای اجرای طرح‌های تولیدی و اقتصادی از مزایای اجرای طرح‌های هادی در روستا‌ها است.
باقری با اشاره به اینکه بهبود معیشت و رفاه زندگی روستانشینان و جذب سرمایه گذاری از دیگر اهداف این طرح است گفت: طرح هادی روستایی برای ساماندهی و اصلاح بافت موجود، نحوه استفاده از زمین برای عملکرد‌های مختلف از جمله مسکونی، تولیدی، تجاری و کشاورزی، ساماندهی تاسیسات، تجهیزات عمومی روستایی اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =