کد خبر: 25500
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
قتل

فرمانده انتظامی راسک از قتل مسلحانه جوانی ۳۷ ساله توسط راکبان مسلح و ناشناس یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از روستاهای بخش پیشین آن شهرستان خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان، سرهنگ محمدرضا خارکوهی گفت:  ساعت ۲۲ دیشب با تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام یک مورد تیر اندازی منجر به مجروحیت یک شهروند در روستای  غریب آباد  بخش پیشین راسک بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان به محل اعزام شدند.
وی افزود: با حضور مأموران در محل و تحقیقات میدانی از شاهدان عینی مشخص شد ۲ نفر ترک نشین مسلح و ناشناس یک دستگاه موتورسیکلت با سر و صورتی پوشیده با اسلحه کلاش به سمت جوانی ۳۷ ساله که رو به روی یک سوپرمارکت ایستاده بود شلیک و به سرعت از محل فرار کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان راسک تصریح کرد: جوان مذکور از ناحیه شکم مجروح و بلافاصله توسط اهالی به سمت مراکز درمانی منتقل می شد که متأسفانه در مسیر بر اثر شدن جراحات وارد شده فوت کرد.
سرهنگ خار کوهی گفت: تحقیقات تخصصی پلیس در خصوص شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت آغاز که به محض حصول نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =