کد خبر: 25498
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
برف

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با گذشت ۱۰ روز از بارش سنگین برف همچنان راه ۱۲۴ روستای استان به دلیل کولاک شدید مسدود است.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل؛ میرجعفریان در جریان بازدید امداد هوایی از محور‌های مواصلاتی استان افزود: با تلاش راهداران راه ۳۶۷ روستای مسدود شده بر اثر بارش اخیر در روز‌های گذشته بازگشایی شده و همچنان تلاش بر این است تا راه ۱۲۴ روستای مسدود شده نیز بازگشایی شود.
وی ضرورت باز نگه داشته شدن راه‌های اصلی، فرعی و همچنین روستایی را در خدمات‌رسانی مطلوب‌تر یادآور شد و تصریح کرد: از طریق امداد هوایی با تلاش جمعیت هلال احمر و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان به روستا‌های محصور در برف و کولاک تهیه و توزیع نان و بسته‌های غذایی در اولویت قرار گرفته است.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: ۱۰ هزار قرص نان به همراه ۲۵۰ بسته غذایی در روستا‌های مناطق کوهستانی و گرفتار در برف و کولاک توزیع شده و این کار امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

میرجعفریان افزود: علاوه بر مرکز استان، در خلخال و کوثر نیز راهداران به دنبال بازگشایی مسیر‌های روستایی و خدمات‌رسانی به هموطنان هستند که با فراخوان دستگاه‌های راهداری از سرچم، سعی شده تا محور‌های مواصلاتی کوثر و خلخال نیز به سرعت بازگشایی شود.

میرجعفریان در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: بر اساس اعلام هواشناسی از عصر چهارشنبه با ورود یک سامانه بارشی جدید طی اواخر هفته بارش برف رخ خواهد داد که پیش‌بینی شده در مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش برف همراه با سرمای هوا و کولاک وضعیت متفاوتی را رقم بزند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =