کد خبر: 25469
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
خرما

نماینده شهرستان نهبندان در شورای اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه خرما از ظرفیت های شهرستان است، گفت: به دلیل نبود سردخانه و مرکز بسته‌بندی سود این محصول به جیب دلالان می رود.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری مهر؛ حسین حسینی، ظهر یکشنبه در دیدار رئیس و اعضا شورای اسلامی استان با استاندار خراسان جنوبی، اظهار کرد: این شهرستان در بخش معادن غنی است اما کار زیادی برای آن انجام نشده و درگیر مشکلات و بلاتکلیفی برای توسعه در این حوزه هستیم.

وی تصریح کرد: برخی معادن نهبندان مانند معدن مس ماهور در بلاتکلیفی بین بانک و سرمایه‌گذار باقی مانده که نیاز به رسیدگی دارند.

به گفتۀ وی در انتخاب مدیران شهرستانی دقت نظر بیشتری شود چرا که در گذشته مدیران فقط برای رفع تکلیف انتخاب می‌شدند و تخصص لازم را ندارند.

درخواست راه‌اندازی میل ۷۳ درمیان

نماینده شهرستان درمیان در شورای اسلامی خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: از مهمترین مشکلات این شهرستان می‌توان به آسفالت، روکش، دوبانده کردن، پل‌های ارتباطی، ساماندهی رودخانه‌های فصلی و فرسودگی شبکه‌های آبرسانی اشاره کرد.

نوراحمد الهیاری درخواست کرد: برای بیمارستان درمیان پزشک متخصص به ویژه در بخش دندان پزشکی، سونوگرافی و سی تی اسکن نیاز داریم که لازم است رسیدگی شود.

وی بیان کرد: برای لایروبی، مرمت و ایمن سازی قنوات نیز نیاز به اعتبارات داریم، همچنین برای روکش آسفالت درخواست قیر رایگان داریم.

به گفتۀ وی برای احداث کتابخانه و راه‌اندازی میل ۷۳ نیاز به حمایت و اعتبارات وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =