کد خبر: 25468
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
زرشک

نماینده شهرستان زیرکوه در شورای اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه زیرکوه یکی از قطب های تولید زرشک استان است، گفت: فرآوری و سردخانه‌ای در این شهر وجود ندارد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، محمدعلی ملکی بعدازظهر یکشنبه در دیدار رئیس و اعضا شورای اسلامی استان با استاندار خراسان جنوبی، درخواست کرد: تمام نهادهای معین هر کدام یک بخش را در هر شهرستان برعهده بگیرند و فقط هر دستگاه مختص یک شهرستان مرزی نباشد.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی نهاد معین زیرکوه است، تصریح کرد: اما اگر دیگر نهادها نیز وارد میدان شوند در راستای توزیع عادلانه منابع بیشتر می‌توان گام برداشت.

نماینده شهرستان زیرکوه در شورای اسلامی خراسان جنوبی گفت: منبع اصلی محصول استراتژیک زرشک زیرکوه بود ولی اکنون فقط یک تولیدکننده است و فرآوری و سردخانه‌ای در این شهر وجود ندارد.

به دنبال داشته‌های خود هستیم

نماینده شهرستان فردوس در شورای اسلامی خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: اقتصاد فردوس بیشتر بر پایه کشاورزی و دامداری است و نیاز است که برای مشکلات کشاورزان و باغداران تمهیداتی اندیشیده شود.

علی حیدرزاده با بیان اینکه در بخش صنعت فقط یک نساجی فردوس را داریم، اظهار کرد: ما به دنبال داشته‌های خود هستیم که دیگر اکنون نداریم.

وی تصریح کرد: مسائلی مانند سالن ورزشی، شمش منیزیم، معدن پلوند و سیمان سال‌ها قبل کلنگ آنها خورده شد ولی هیچ اتفاقی نیفتاد و به دلیل همین ناامیدی‌های مردم، حتی رشد جمعیتی در فردوس منفی شده است.

به گفتۀ وی در بخش معدن و نساجی نیاز به حمایت داریم تا بار دیگر شاهد رونق این شهرستان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =