کد خبر: 25447
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
اراضی ملی اشتهار

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اشتهارد اعلام کرد: ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع از اراضی ملی این شهرستان توسط ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی رفع تصرف شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، حسین نعمایی روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: این  اراضی ملی در راستای اجرای تبصره یک ذیل ماده ۵۵ حفاظت و صیانت ازمنابع طبیعی با اخذ دستور از مقام قضایی دیروز شنبه دوم بهمن سال جاری اقدام به رفع تصرف سه فقره ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی ملی روستای قوزلو  در مجموع به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع کرد.

وی با بیان اینکه مهیا کردن شرایط لازم برای حراست و پاسداری از انفال امری ضروری است، افزود: این اداره بر اساس تبصره یک ذیل ماده ۵۵ و احکام صادره از سوی دستگاه قضایی در برخورد با متخلفین لحظه ای کوتاهی و درنگ نخواهد نمود که در همین راستا همراهی دستگاه قضا در حفاظت از انفال و موفقیت این امر نقش بسزایی داشته و قابل ستایش است.

نعمایی بیان داشت:  اداره  منابع طبیعی و آبخیزداری اشتهارد در صورت مشاهده هر گونه تخلف بدون هیچ گونه ملاحظه ای با عاملین برخورد خواهد داشت. 

با توجه به اقدامات صورت گرفته، اجرای سیاست های جدید، همچنین همسو شدن با فرامین مقامات قضایی و حضور به موقع نیروهای یگان حفاظت، سطح تصرفات در شهرستان اشتهارد کاهش قابل ملاحظه ای داشته است.

شهرستان اشتهارد دارای ۷۰ هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =