کد خبر: 25138
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱
برف

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: مسیر دندی به تخت‌ سلیمان و ۲۰ راه روستایی به علت بارش برف و کولاک مسدود شده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، جواد یوسفی با اشاره به وضعیت راه‌های مواصلاتی استان، اظهار کرد: در حال حاضر مشکلی در رابطه با راه‌ها نداریم ولی در راه‌های کوهستانی کولاک مقطعی وجود دارد و رانندگان باید برای تردد در این مسیرها، احتیاط لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه صبح امروز شاهد بارش‌هایی در استان بودیم، افزود: در حال حاضر مسیر تهم - چورزق که روز گذشته مسدود شده بود، باز شده ولی در مسیر جاده دندی  به تخت‌سلیمان به علت کولاک مسدود است، علاوه‌ بر آن ۲۰ راه روستایی نیز مسدود است که در صورت قطع بارش‌ها، بازگشایی خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌ها بارندگی تا فردا ادامه داشته و شهروندان و رانندگان حتماً خودروی خود را به تجهیزات ایمنی و گرمایشی مجهز کنند. همچنین مه در گردنه‌های کوهستانی استان محسوس است که در این میان رانندگان باید آستانه دید خود را تقویت کرده و زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

یوسفی با بیان اینکه ۵۰۰ راهدار در ۳۱ گردنه کوهستانی استان حضور دارند، تاکید کرد: در حال حاضر اکیپ راهداری به طور شبانه‌روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می‌دهند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را دارند، برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم‌افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =