کد خبر: 25050
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳
ایلام

استاندار ایلام با اشاره به اینکه قرارگاه محرومیت زدایی هلیلان فعال می شود، گفت: مدیران برنامه های خود را برای محرومیت زدایی هلیلان اعلام کنند.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری مهر، حسن بهرام نیا در نشست بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان در شهرستان هلیلان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، با اشاره به اهتمام و تاکید دولت سیزدهم برای توجه به مناطق کم برخوردار اظهار داشت: به منظور تحقق شعار دولت انقلابی قرارگاه محرومیت زدایی هلیلان از امروز فعال می‌شود.

وی از مدیران دستگاه‌های عضو قرارگاه محرومیت زدایی خواست از امروز با انگیزه و کار جهادی بیشترین تلاش و اهتمام را برای رهایی این شهرستان از محرومیت بکار گیرند.

استاندار ایلام با بیان اینکه هلیلان دارای ظرفیت‌های خدادادی بالقوه ای در حوزه کشاورزی با منابع آب غنی است که می‌تواند مبنای رشد و توسعه منطقه قرار گیرد، ابراز داشت: مردم شهیدپرور و مهمان نواز هلیلان شایسته بهترین خدمت رسانی هستند که امیدواریم بتوانیم خدمت گذاری صادق برای آنان باشیم.

حسن بهرام نیا با اشاره به پروژه‌های نیمه کاره هلیلان، تاکید کرد: تلاش داریم پروژه‌های مهم و کلیدی شهرستان که تاکنون تامین اعتبار نشده و نیمه کاره مانده‌اند در اسرع وقت تکمیل شوند.

وی با تاکید بر اینکه پل جزمان به عنوان یکی از مهم‌ترین پل‌های شهرستان باید تا دهه فجر به بهره برداری برسد، از مدیران، راه و شهرسازی، آبفا و راهداری استان خواست پیگیری‌های لازم را برای تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه کاره شهرستان به انجام رسانند.

استاندار ایلام همچنین از مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام خواست در اسرع وقت نسبت به اتصال روستاهای باقیمانده شهرستان هلیلان به شبکه سراسری گاز اقدام کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =