کد خبر: 25046
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
روستای حسین آباد

هیأت عالی ناجا برای بررسی حادثه حسین‌آباد و تعیین تخلفات و مقصرین این حادثه به کردستان سفر کرده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، دادستان عمومی و انقلاب استان کردستان گفت: هیأت عالی ناجا برای بررسی حادثه حسین‌آباد و تعیین تخلفات و مقصرین این حادثه به شهرستان سنندج سفر کرده است.

محمد جباری افزود: نتایج بررسی‌های این هیأت به دستگاه قضایی ارائه می‌شود تا در پرونده‌ای که در این زمینه تشکیل شده است مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

جباری با بیان اینکه با ترک فعل‌ها "بدون اغماض" برخورد قانونی می‌شود، افزود: برای بررسی واژگونی تانکر حامل مازوت در روستای حسین‌آباد سنندج که باعث آسیب رسیدن به اموال مردم و مرگ تعدادی از شهروندان شد پرونده قضایی تشکیل شده است.

به گفته  وی، پرونده این حادثه برای صدور دستورات مقتضی پلیس آگاهی، اخذ اظهارات اولیای دم جان باختگان، اخذ نظریه راهور و بررسی قصور یا تقصیر سایر ادارات و بررسی خسارت‌های وارده به این مرجع قضایی وارد شده است.

ساعت ۲۰ شامگاه شنبه ۱۸ دی ماه، واژگونی یک دستگاه تانکر حامل سوخت مازوت و انفجار آن در حسین آباد سنندج، علاوه بر مرگ راننده، موجب فوت سه تن و مصدومیت ۱۴ تن دیگر شد.

در این حادثه ۲۵ باب منزل مسکونی طعمه حریق شد، پنج خودرو آسیب دید، سه نفر از جمله راننده کامیون فوت شدند و تعدادی از اهالی روستا هم دچار سوختگی شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =