مسکن روستا

با حمایت کمیته امداد ۵۰۰ نفر از مددجویان این نهاد در کهگیلویه و بویراحمد خانه دار شدند.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان، در مراسم بهره برداری از واحد‌های مسکونی مددجویی در شهرستان بهمئی گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون با کمک نهاد‌های مختلف، خیران، کمیته امداد و بنیاد مسکن بیش از ۵۰۰ مسکن مددجویی در کهگیلویه و بویراحمد ساخته و تحویل مددجویان این نهاد حمایتی شد.
قباد مبشری اعتباز هزینه شده برای ساخت این تعداد واحد مسکونی را ۷۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در این سفر، ۶ واحد مسکونی به مددجویان بهمئی تحویل داده شد و ۶ واحد مسکونی دیگر با ۸۰ درصد پیشرفت کاری نیز به زودی به خانواده‌های نیازمند تحویل می‌شود.
وی با بیان اینکه، هر واحد مسکونی با هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و زیربنای ۷۲ مترمربع از محل اعتبارات کمیته امداد، با کمک خیران و بنیاد مسکن برای مددجویان نیازمند احداث و تحویل آن‌ها شد اضافه کرد: امسال بیش از ۴۰۰ خدمت عمرانی در زمینه خرید، ساخت، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن به مددجویان ارائه شده است.
وی یکی از رسالت‌های کمیته امداد را ایجاد مسکن مناسب برای افراد زیر پوشش عنوان کرد و ادامه داد: ساخت مسکن، جذب و جلب مشارکت‌های خیران و نیکوکاران یکی از فعالیت‌های این نهاد انقلابی است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با بیان اینکه با مشارکت یکی از خیران مسکن ساز ۱۲ واحد مسکونی برای نیازمندان در این استان ساخته شد گفت: در کنار احداث و ساخت منازل مسکونی محرومان در مناطق مختلف اُستان، تعمیرات منازل مددجویی، ایزوگام و گازکشی منازل هم در دستور کار این نهاد حمایتی است.
آقای مبشری با بیان اینکه سه هزار و ۳۷۰ مددجو، زمین برای ساخت مسکن ندارند افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۸۵ نفر ساکن مناطق شهری و هزار و ۲۸۵ نفر نیز در روستا‌های کهگیلویه و بویراحمد سکونت دارند.
وی ابراز امیدواری کرد؛ با همکاری و مشارکت هر چه بیشتر خیران و مسئولان استانی اقدامات مؤثری در زمینه بهره مندی مددجویان زیر پوشش این نهاد برای تامین مسکن انجام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =