کد خبر: 24774
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶
روستای زیتون

معاون استاندار ایلام و فرماندارویژه شهرستان دهلران گفت: باتوجه به محرومیت روستای زیتون تسریع درخدمات رسانی به مردم این روستا در دستور کار مسئولان شهرستان قرار گیرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، لطیف صادقی عصر شنبه در حاشیه بازدید از روستای زیتون در مرز بین شهرستان دهلران و مهران گفت: این روستا با داشتن ۲۰ خانوار عشایری یکی از محروم‌ترین روستای های شهرستان است.

وی اظهار داشت: باتوجه به صعب العبور بودن این روستا و قرار گفتن در کنار کوه اناران در بخش زرین آباد تاکنون خدمات چشمگیری به مردم این روستا ارائه نشده است.

صادقی گفت: از جمله نیازمندی‌های این روستا راه دسترسی، ایجاد خانه بهداشت، ساخت مسکن و برق است که در این راستا باید با برنامه ریزی های لازم انجام شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دهلران ادامه داد: خوشبختانه امور عشایری برای تأمین آب شرب این روستا با ایجاد منبع آب و لوله کشی داخلی آب شرب مورد نیاز روستا را تأمین کرده است.

صادقی با اشاره به جاده دسترسی و برق این روستا گفت: در راه دسترسی روستا تنها امکان تردد خودروهای کمک دار وجود دارد و در بحث برق فعلاً پنل‌های خورشیدی در حد ابتدای برق مورد نیاز این خانواده‌ها را تأمین می‌کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =