کد خبر: 24451
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
ریاحی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سهمیه شهرستان کیار در حوزه بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی ۳۷۷ واحد است، گفت: تا کنون ۷۴ واحد مقاوم سازی شده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، فرشید ریاحی با بیان اینکه برای تهیه و اجرای طرح هادی روستایی در شهرستان کیار امسال ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار مصوب شده است، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان معادل ۳۷ درصد از تمامی ردیف‌های ملی، استانی و قیر رایگان تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های هادی در این شهرستان در قالب ۲۲ ریز پروژه تأمین اعتبار شده است، عنوان کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها ۴۵ درصد است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سهمیه شهرستان کیار در حوزه بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی ۳۷۷ واحد است، تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۲۸۶ نفر معادل ۷۵ درصد معرفی شده است که از این تعداد ۱۷۰ مورد قرارداد بسته شده است.

ریاحی ادامه داد: امسال ۷۴ واحد مسکن روستایی در شهرستان کیار بهسازی و مقاوم سازی شده است.

وی با اشاره به پرداخت ۵۶ فقره تسهیلات ویژه ساخت واحد مسکونی در شهرستان کیار، مطرح کرد: در طرح جهش تولید مسکن هزار و ۲۳۲ واحد مسکونی سهمیه شهرستان کیار است که به تفکیک ۶۴۴ واحد در «شلمزار» و ۵۸۸ واحد «گهرو» ساخته خواهد شد.

a

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =