کد خبر: 24241
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
روح الله خدارحمی

روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی گفت:برای دومین سال پیاپی اهداف تجهیز منابع این بانک محقق شده و در وضعیت مناسبی قراردارد اما شرایط برای فعالیت بیشتر در این زمینه وجود دارد و باید در فرصت باقیمانده تا پایان سال برای دسترسی به منابع ارزان قیمت تلاش مضاعفی داشته باشیم.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، خدارحمی در جمع مدیران شعب این بانک در استان ها که صبح روز شنبه چهارم دی ماه با حضور دکتر سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد با بیان این مطلب ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان سراسر کشور در تحقق برنامه های این حوزه،خاطرنشان کرد:در شرایط کنونی به مرز حساسی از لحاظ پایداری منابع رسیده ایم که باید آن را حفظ کنیم.

وی با اشاره به ضرورت تحقق برنامه های وصول مطالبات،بر مدارا با مشتریان در این حوزه نیز تأکید و خاطرنشان کرد:با برخی مشتریان که بنا به دلایل مختلف به ویژه افزایش قیمت ها در بازپرداخت بدهی خود با مشکل مواجه هستند، با رعایت صرفه و صلاح بانک باید مساعدت کنیم.

خدارحمی با بیان اینکه در حال حاضر به درجه ای از توازن در منابع و مصارف رسیده ایم متذکر شد: ضمن حفظ این شرایط،برای ارتقای وضعیت موجود ، تقویت ارتباط با مشتریان و فروش خدمات باید بیشتر تلاش کنیم.

مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات وظیفه ذاتی ماست اما مطابق برنامه حرکت کردن یک اصل است،بر مدیریت اعتبارات و دقت بیشتر در پرداخت تسهیلات با در نظر گرفتن حجم منابع تأکید و خاطرنشان کرد:جریان پرداخت تسهیلات باید با جریان جذب منابع همسو باشد زیرا کنترل و دقت نظر در این زمینه به پیشبرد اهداف بانک کمک می کند.

خدارحمی افزود: میزان منابع اختصاص یافته به مکانیزاسیون بخش کشاورزی 3هزارمیلیارد تومان بود  اما تا کنون 4هزار میلیارد تومان برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک کشاورزی میزان تسهیلات پرداختی قرض الحسنه ازدواج توسط این بانک را 2900میلیارد تومان اعلام کرد و افزود:این میزان تسهیلات به بیش از 28هزار نفر از متقاضیان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تعامل بانک کشاورزی با وزارت جهاد کشاورزی به سطح قابل قبولی رسیده و جایگاه ویژه ای دارد اظهارداشت:بانک کشاورزی در حال حاضر به دلیل اینکه جریان سرمایه گذاری و حمایت از تولید بخش کشاورزی را پیش می برد، نقطه قوت این بخش است و این نقش و جایگاه باید ارتقا یابد.

خدارحمی بر پیگیری طرح های اولویت دار در استان ها اشاره کرد و افزود: صدور دامدار کارت با هدف کمک به جامعه روستایی و عشایری کشور یکی از این اولویت ها است که از طریق آن به به رفع چالش نقدینگی دامداران کمک می کنیم لذا ضروری است همکاران بانک در سراسر کشور صدور دامدار کارت تسریع کنند.

وی با اشاره به جایگاه مشتری در بانک،بر نقش تعامل سازنده با مشتریان تأکید و تصریح کرد: رسیدگی به مشکلات مشتریان و رعایت حال آنان نقش به سزایی در توسعه و تعمیق روابط و مناسبات بین بانک و مشتری دارد و  انتظارمی رود مدیران شعب بانک در استان ها ضمن رعایت صرفه و صلاح بانک،  نسبت به تقویت خوشنامی بانک کشاورزی و گسترش تعامل با مشتریان همچنین تکریم آنان توجه ویژه ای داشته باشند.

مدیرعامل بانک کشاورزی تعامل سازنده با همکاران را نیز  یکی دیگر از ضرورت ها و عوامل تعیین کننده در پیشبرد برنامه های بانک دانست و یادآور شد: تقویت روحیه کارکنان و رعایت اخلاق مهم ترین مولفه در گسترش ارتباط سازنده با کارکنان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =