کد خبر: 24134
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
برف

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: برف و کولاک شدید از شامگاه پنجشنبه تاکنون راه ۳۳ روستای این استان را بست، راهداران در تلاش برای بازگشایی این راه های ارتباطی هستند.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، عبدالحسین علی اکبری افزود: هم اکنون از ۳۳ راه روستایی بسته شده ناشی از برف و کولاک شدید پنج راه در شهرستان ایجرود بازگشایی شده و تردد در آن برقرار است.

وی تاکید کرد: بیشترین راه روستایی مسدود شده در شهرستان زنجان با ۱۲ مورد است.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در ماهنشان ۶ مسیر و در طارم پنج راه روستایی مسدود است.
علی اکبری اظهارداشت: مابقی راه های بسته شده در شهرستان های خدابنده، ابهر، خرمدره و زنجانرود است.


وی خاطرنشان کرد: همه نیروهای راهداری به همراه ماشین آلات در تلاش برای بازگشایی راه ۲۸ روستای باقی مانده هستند.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: از شامگاه گذشته تاکنون راهداران با ماشین آلات سبک و سنگین در تلاش برای نمک پاشی و تیغ زنی جاده های اصلی و فرعی هستند و مسیرهای بسته شده نیز به زودی بازگشایی می شود.
علی اکبری افزود: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir ارتباط برقرار و سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.


 مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین و ۶۲ دستگاه تردد شمار در همه مسیرهای ارتباطی استان است.
استان زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =