کد خبر: 24101
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
روستا

۱۵ روستا در استان اصفهان در اجرای طرح‌های عمرانی و فرهنگی به عنوان روستای موفق شناخته شده اند.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ فرماندار اصفهان، تعداد روستا‌های استان اصفهان را ۷۹ روستا بیان کرد و گفت: از این تعداد ۱۵ روستا امسال در حوزه عمرانی و فرهنگی فعالیت‌های قابل توجهی داشته اند که این افتخار ارمغان عملکرد موفق دهیاری‌ها و اعضای شورا‌های این روستا‌ها است.

محمدعلی احمدی افزود: ساخت مدرسه، راهسازی، ایجاد مراکز فرهنگی و بهداشتی از جمله فعالیت‌های عمرانی در این روستا‌ها است.
وی گفت: روستای اشکاوند از جمله روستا‌های موفق این استان به شمار می‌آید که امسال حدود ۵۰ میلیارد تومان فعالیت عمرانی وفرهنگی در این روستا شده است.


مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری اصفهان در ارتباط زنده اینترنتی با خبر ۲۰ شبکه اصفهان دادن گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون ۹۵۰ میلیارد ریال به روستا‌های استان اصفهان تخصیص یافته است.

مجید جوهری آموزش‌های لازم به روستاییان و زمینه سازی برای سرمایه گذاری را از مهمترین وظایف دهیاری‌ها دانست و افزود: اقدامات دهیاری‌ها در این حوزه قابل قبول بوده و لازم است که دستگاه‌های اجرایی استان نیز اهتمام بیشتری برای حل مشکلات روستاییان داشته باشند.

وی تاکید کرد: اشتغالزایی، توانمندسازی و افزایش کیفیت زندگی از اهداف مدیریت جدید در استانداری و معاونت عمرانی است و در حال برنامه ریزی برای تحقق آن هاست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =