اکبر نیکزاد

رییس بنیاد مسکن کشور گفت: اعتبارات ویژه‌ای برای اجرای طرح هادی در روستاهای مناطق زلزله‌زده در نظر گرفته شده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرنگار مهر، اکبر نیکزاد ظهر امروز در مراسم افتتاح حرم احمد بن اسحاق (ره) در شهرستان سرپل‌ذهاب اظهار کرد: انقلاب اسلامی بر اساس اعتقادات اسلامی شکل گرفته و مردم با این اعتقادات پای انقلاب مانده‌اند و روز به روز پله‌های پیشرفت را طی می‌کنند.

وی با بیان اینکه احیای مکان‌های متبرکه قوت قلبی برای مردم است، افزود: برگزاری مراسم فاخر مذهبی در اماکن و بقاع متبرکه موجب نزدیکی و وحدت مردم و انسجام کشور می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن کشور با اشاره به تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کشور به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال ۵۸، تصریح کرد: این نهاد انقلابی تا امروز در مأموریت‌های مختلفی از جمله ساخت مسکن روستایی، ساخت مسکن برای محرومین، طرح هادی در روستاها خدمات شایانی را به انجام رسانده است.

نیکزاد یکی از مسئولیت‌های مهم بنیاد مسکن را بازسازی مناطق آسیب‌دیده از سیل و زلزله دانست و گفت: بنیاد مسکن در وقوع حوادث قهری که باعث تخریب و خسارت به اموال مردم می‌شود با حمایت و بازسازی مناطق آسیب دیده اجازه فشار مضاعف به مردم حادثه دیده را نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن با اعطای تسهیلات فوری بازسازی هیچ‌گونه دغدغه خاطری برای مردم حادثه دیده ایجاد نمی‌کند، بیان کرد: در حال حاضر این بنیاد در هفت نقطه کشور از جمله خراسان شمالی، خراسان رضوی، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و سی‌سخت و هرمزگان در حال ارائه خدمت به مردم است.

نیکزاد به بحث عمران مناطق روستایی کشور اشاره کرد و گفت: برای اجرای طرح هادی روستاها اعتبارات ویژه‌ای در نظر گرفته شده زیرا عمران و آبادانی روستاها موجب توسعه اقتصاد روستایی می‌شود که جزئی از اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =