کد خبر: 24029
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
مسکن روستا

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت :سهمیه سال 1400 بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی 10 هزار و 10 واحد است که این سهمیه بر مبنای میزان تقاضای محلی و همکاری دستگاه بانکی در شهرستانها توزیع و شده است .

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا بیک مداح بیان کرد: بیش از 50 درصد از متقاضیان طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی سال 1400 استان سیستان وبلوچستان به مرحله انعقاد قرارداد رسیده اند

بیک مداح افزود: تعداد 9 هزار و 309 متقاضی  این تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند ، که از این تعداد تا کنون 5 هزارو 95 متقاضی عقد قرارداد داشته اند.

وی ادامه داد : متقاضیان در این طرح از تسهیلات جدید  100 میلیون تومانی بهره مند می شوند که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای سهولت امر ، این تسهیلات را  با ضمانت زنجیره ای به متقاضیان روستایی ارائه می دهد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و وبلوچستان در خصوص اقدامات این بنیاد در موضوع مقاوم سازی گفت: در حال حاضر شاخص مقاوم سازی استان به عدد 45 درصد رسیده است که از مهمترین اقدامات اجرایی آن در دوسال اخیر می توان به پروژه ساخت و بازسازی 16 هزار و 250 واحد مربوط به سیل دی ماه 98 و ساخت  11 هزار واحدمسکن محرومین اشاره کرد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =