کد خبر: 23522
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
لبنیات

معاون سازمان تعاون روستایی گفت: از امروز ماست ۲ کیلویی پرچرب با ۲۶ درصد تخفیف و پنیر ۴۰۰ گرمی با ۸ درصد تخفبف از طریق سایت «بازرگام» قابل خریداری است.

به گزارش روستانیوز به نقل از بازار، علیرضا عربشاهی، معاون سازمان تعاون روستایی گفت: بعد از عرضه هوشمند مرغ و تخم مرغ و برنج و روغن و شکر با قیمت مصوب در سایت بازرگام از امروز هم عرضه لبنیات از طریق این پلتفورم شروع شده است.

معاون سازمان تعاون روستایی شهروندانی که این پلتفورم در استان و شهر آن‌ها فعال است و دسترسی دارند می‌توانند با مراجعه به سایت بازرگام اقدام به خرید کنند و این اقلام کمتر از ۲۴ ساعت در منزل به آن‌ها تحویل می‌شود.

عربشاهی گفت: به تدریج همه اقلام اساسی از طریق پاتفورم‌های متنوع به صورت هوشمند با قیمت مصوب و تنظیم بازاری عرضه خواهد شد.

او با بیان این که سایت بازرگام یکی از پلتفورم‌هایی است که با آن قرارداد بسته شده گفت: این طرح به صورت آزمایشی در تهران و کرج شروع شد و اصفهان و مشهد و شیراز هم اضافه شد و به زودی با پیوستن پلتفورم‌های مختلف به طرح، امکان توزیع اینترنتی کالاهای اساسی در دیگر شهرها و استان‌های کشور نیز به تدریج فراهم می‌شود.

عربشاهی با تاکید بر نظارت دقیق بر قیمت‌ها گفت: مسئولیت سفارشگیری و توزیع و رساندن اقلام به دست خریداران با خود پلتفورم هاست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =