علی شایی

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از توزیع تجهیزات ورزشی به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در استان خبر داد و گفت: این وسایل که شامل تشک کشتی، تاتامی، میز پینگ پنگ، فوتبالدستی و سایر اقلام براساس نیاز سنجی هر شهرستان است امروز بین هفت روستا محروم و کم برخوردار توزیع می شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، مظفر علی شایی روز چهارشنبه در این آیین اظهار داشت: توزیع این وسایل براساس نیازهای هر شهرستان بمنظور افزایش سرانه ورزشی و تکمیل اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی امروز ارسال شده است.

وی افزود: در آینده با توجه به ساماندهی و هماهنگی های لازم انجام شده با هیات های ورزشی هر شهرستان تلاش داریم به مناطق کم برخوردار استان بیش از گذشته توجه کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام تاکید کرد: برگزاری رویدادهای محله ور، اعزام مربیان داوطلب حوزه های ورزشی بمنظور آموزش در بخش مختلف ورزشی ، از جمله برنامه اداره کل ورزش و جوانان برای هدفمند کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان مناطق محروم بوده  که نتیجه این اقدامات شناسایی استعدادها هر منطقه است.

علی شایی ادامه داد: توجه ویژه به ورزش روستایی و تجهیز خانه های ورزش روستایی علاوه بر توسعه ورزش  پیشرفت ورزش هر منطقه موجب می شود که ارتباط بین ورزش محلات با ورزش قهرمانی در شهرها برقرار شود.

۳۷۸ باشگاه خصوصی و دولتی با ۳۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان ایلام فعال است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =