کد خبر: 23449
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
آب شرب

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: با همکاری مناسب مجلس و وزارت نیرو به ویژه در بحث بودجه سال آینده، شرایط شهرها و روستاها از نظر تامین آب شرب بهتر خواهد شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضائی کوچی در تشریح نشست روز گذشته (سه شنبه) کمیسیون عمران مجلس در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر از یکسو با خشکسالی‌های چندساله روبرو هستیم و برای تامین آب دچار مشکل شده ایم و از سوی دیگر در آستانه تدوین بودجه سال ۱۴۰۱ قرار داریم، بنابراین جلسه امروز کمیسیون با حضور وزیر نیرو برگزار شد.
نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی افزود: این نشست سومین جلسه رسمی کمیسیون عمران با وزیر نیرو بود که در این جلسه تامین منابع مالی برای آبرسانی به شهر‌ها و روستا‌ها مورد بررسی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰ هزار روستا با تنش آبی روبرو هستند، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی اقدام مناسبی بود که در حال حاضر در حال انجام است. همچنین وزارت نیرو توانسته بیشترین تخصیص را از سازمان برنامه و بودجه در بودجه دریافت کند.
رضایی کوچی با بیان اینکه برای شهر‌های بزرگ موضوع انتقال آب از دریا مطرح است، گفت: باید نقش بخش خصوصی در این زمینه پررنگ شود. به دنبال آن هستیم تا برای تابستان سال آینده در شهر‌ها و روستا‌ها کمتر شاهد مشکل کمبود آب باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =