کد خبر: 23418
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
مسکن روستا

مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: طبق تفاهم نامه همکاری مشترک بین کمیته امداد، سپاه الغدیر و بنیاد مسکن امسال عملیات ساخت ۱۰۰ منزل مسکونی برای مددجویان و نیازمندان مناطق روستایی آغاز می‌شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، محمد شجاعان در نشست کارگروه مسکن محرومان با اشاره به فرآیند اجرایی ساخت مسکن برای نیازمندان در روستاها، افزود: در گام نخست مددجویان فاقد مسکن واجد شرایط روستایی شناسایی و اطلاعات مورد نیاز به بسیج سازندگی و بنیاد مسکن استان یزد ارائه شده است.

وی ادامه داد: در مرحله دوم برای افتتاح حساب خاص تسهیلات وام مددجویان در بانک های عامل و دریافت تجمیعی وام مددجویان توسط بنیاد مسکن اقدام می شود و پس از تامین زمین و تایید نقشه، صدور پروانه مددجویان واجد شرایط برای تکمیل پرونده وام به بانک معرفی می شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان تصریح کرد: در گام بعدی کمیته امداد مددجویان واجد شرایط برای شروع ساخت واحد مسکونی را به سپاه العدیر معرفی می کند، پس از تحویل زمین دارای پروانه ساخت به سپاه الغدیر و مشخص شدن تعداد و نقاط ساخت، برنامه زمانبندی برای ساخت مسکن(حدود ۹ ماه) توسط سپاه الغدیر آغاز می شود.

شجاعان افزود: نظارت بر روند پیشرفت عملیات ساخت توسط بنیاد مسکن و کمیته امداد برابر توافق انجام می شود و بر اساس پیشرفت کار وام مددجویان طی سه مرحله آزادسازی و به سپاه الغدیر پرداخت می شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد یزد، هم اکنون پیگیری برای تامین زمین مناسب و اخذ پروانه ساخت و دریافت تسهیلات وام در حال انجام است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =