کد خبر: 23361
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
اینترنت

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، گفت: نباید نبود یا قطعی اینترنت مانع ارائه خدمات در طرح نسخه‌نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در مراکز روستایی شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، محمد خدابخشی در جلسه با مدیر کل بیمه سلامت لرستان که به صورت وبینار برگزار شد، اظهار کرد: نباید نبود یا قطعی اینترنت مانع ارائه خدمات در طرح نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک در مراکز روستایی شود که در این راستا دستگاه‌های اجرایی مرتبط پای کار باشند تا خدمات به مردم به خوبی ارائه شود.

وی ادامه داد: از آن‌جایی که بیمه سلامت به عنوان ناظر در مراکز خدمات شهری و روستایی فعالیت می‌کند در صورت مشکل در ارائه خدمات به مردم سریعاً به دانشگاه علوم پزشکی اعلام شود.

خدابخشی بیان کرد: ساختمان مراکز جامع خدمات روستایی بزنوید و چمن سلطان که فرسوده بودند در دستور کار قرار گرفته که در حال حاضر برای احداث ساختمان این دو روستا برای هرکدام اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان جذب و مجوز یک درمانگاه برای روستای امامزاده محمد ابن حسن اخذ و اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از آن جایی که نزدیک به ۶۰ نفر از بهورزان آن بازنشسته یا در شرف بازنشستگی هستند، پیگیر جذب بهورز برای مراکز خدمات روستایی هستیم.

وی تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات دندانپزشکی یک کلینیک دندانپزشکی سیار در چند سال گذشته راه‌اندازی شده که در تمام روستاها ارائه خدمات انجام می‌دهد.

خدابخشی با اشاره به ارائه خدمات اینترنت و تلفن همراه در روستاهای شهرستان الیگودرز، بیان کرد: اینترنت و تلفن همراه در بیشتر روستاهای این شهرستان فعال است و در روستاهای ازنا ملمک، آب باریک و زمزم نقاط جمعیتی زیادی که مشکل پوشش تلفن همراه داشته‌اند برای آن‌ها سایت‌های مخابراتی ایجاد شده که مشکل آن‌ها رفع شود و باید این پوشش اینترنت ارتقا پیدا کند.

وی ادامه داد: در روستای شول‌آباد تا شاپورآباد فیبر نوری وجود دارد و روستاهای همجوار از آن بهره‌مند می‌شوند و از شاپورآباد تا سد رودبار نزدیک به ۵۰ یا ۶۰ کیلومتر از طریق وزارت ارتباطات مصوب شده که فیبر نوری برای آن‌ها تعریف شود که در آینده نزدیک اتصال فیبرنوری شاپورآباد به سد رودبار اجرا می‌شود و تمامی روستاهای در این مسیر از پوشش تلفن همراه و اینترنت بهره‌مند می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =