کد خبر: 23338
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷
اینترنت

مدیر مخابرات منطقه کردستان اعلام کرد: با اتصال ۱۵ روستای دیگر به اینترنت، تعداد روستاهای دارای اینترنت پرسرعت خانگی به ۵۵۵ روستا افزایش یافت.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت با اشاره به الکترونیکی شدن اغلب کارها و امورات مردم و استفاده آنان از سرویس‌ها و درگاه‌های غیر حضوری که بر بستر دیتا انجام خواهد شد اظهار داشت: نقش اینترنت و سرویس‌های ip محور در زندگی روزمره افراد در نقاط شهری و روستایی کاملاً مشهود است.

وی با یادآوری شرایط فعلی جامعه که به واسطه اپیدمی ویروس کرونا رخ داده است گفت: این شرایط میزان استفاده از سرویس‌های اینترنت توسط مشتریان را افزایش داده است که خوشبختانه با انجام پروژه‌های توسعه‌ای و آینده نگرانه تداوم ارائه خدمات به مشتریان بدون هیچ اختلالی فراهم شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: تحت پوشش قرار دادن نقاط روستایی به اینترنت پرسرعت در چند سال اخیر از وظایف مخابرات خارج شده است اما این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی و برقراری عدالت در ارائه خدمات گام‌های بلندی برداشته است.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه مخابرات منطقه کردستان بر اساس تدوین برنامه‌های کارشناسی شده و دستورالعمل‌های ابلاغی نسبت به ایجاد زیر ساخت و ارائه خدمات و سرویس‌های اینترنت پرسرعت در استان اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

حکمت اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ روستای دیگر به اینترنت پرسرعت مخابرات تجهیز شدند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر تعداد ۱۳۱ هزار و۷۸۲ مشترک اینترنت پرسرعت ADSL در استان فعال هستند اضافه کرد: از این آمار، تعداد ۲۴ هزار و ۹۷۳ مشترک در نقاط روستایی استان ساکن هستند و تعداد روستاهای دارای اینترنت استان به ۵۵۵ روستا رسیده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان از رشد ۲۲۶ درصدی پورت‌های منصوبه ADSL طی چند سال اخیر خبر داد و تصریح کرد: این مجموعه آمادگی واگذاری پورت‌های جدید به متقاضیان را اعلام می‌دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =