کد خبر: 23081
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
مدیرسازمان تعاون روستایی آذربایجان غربی

مدیرسازمان تعاون روستایی آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت ۷۰ فروشگاه تعاونی مصرف در سطح استان گفت : نیاز است شبکه و فروشگاه های تعاون روستایی در آذربایجان غربی فعال و احیا شوند.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، شهریار حیدری امروز ۸ آذرماه در همایش قرارگاه امنیت غذایی استان با اعلام این مطلب افزود: در سال های گذشته تعداد ۴۵۰ فروشگاه تعاونی مصرف در سطح استان فعال بود که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمام کالاها از طریق شبکه تعاون روستایی توزیع می شد اما امروز این فروشگاه ها به ۷۰ مورد کاهش یافته است.

حیدری با بیان اینکه در استان بلکه در کشور به فور کالاهای اساسی داریم، گفت: مشکل اصلی این بخش نظارت و توزیع است باید این حلقه مفقوده در این میان را پر کنیم که شرکت های تعاون روستایی بهترین گزینه در این بخش هستند.

وی با اشاره به فعالیت ۲۸۳ تشکل تعاون روستایی در استان، افزود: فعالیت های این تشکل ها به صورت شبکه مویرگی تمام استان را پوشش می دهند و با احیای شبکه های تعاون روستایی می توانیم مشکل توزیع را نیز به راحتی مرتفع کنیم.

حیدری از توزیع ۸۰ هزار تن آرد در سطح روستاها و۳۰ هزار تن کود کشاورزی در طی ۸ ماهه سال جاری در استان خبر داد و گفت: این حجم از توزیع نشان دهنده ظرفیت بالای تعاون روستایی است و بخش کشاورزی باید از این ظرفیت به خوبی بهره ببرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =