کد خبر: 23077
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷
درمان

کاروان پزشکان جهادی رامهرمز برای بهرمندی بیماران از خدمات درمانی رایگان، به روستاهای کم برخوردار این شهرستان اعزام شدند.

به گزارش روستانیوز به نقل از صدا و سیما، فرمانده سپاه ناحیه رامهرمز اظهار داشت: اهالی روستای تلگسر و روستا‌های اطراف در بخش مرکزی شهرستان رامهرمز، از خدمات تخصصی درمانی رایگان بهره‌مند شدند.


به گفته سرهنگ پاسدار فاضل عارف، این امکان برای روستائیان، با حضور جمعی از پزشکان متخصص، عمومی و پرستاران عضو کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان رامهرمز در این روستا‌ها فراهم شد.رئیس کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان رامهرمز هم در ادامه با بیان اینکه یک متخصص قلب و عروق، پاتولوژیست، متخصص داخلی، جراح عمومی، پزشکان داروساز، پزشک عمومی و جمعی از کادر پرستاری مجتمع سلامت، کاروان پزشکان جهادی اعزام شده به روستا‌های رامهرمز را تشکیل دادند اضافه کرد: تمامی بیماران به صورت رایگان ویزیت و از خدمات دارویی و درمانی موردنیاز بهره‌مند شدند.


دکتر غلامرضا حیدرنژاد افزود: همچنین با دستور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامهرمز، بیمارانی که نیاز به سونوگرافی و آزمایش داشتند به بیمارستان مادر این شهرستان معرفی شدند تا این خدمات را به صورت رایکان دریافت کنند.

وی اظهار داشت: طرح ویزیت و درمان رایگان بیماران در مناطق کم برخوردار شهرستان رامهرمز هر ساله با حضور پزشکان خیر کانون بسیج جامعه پزشکی رامهرمز اجرا می‌شود که با استقبال خوب ساکنان این مناطق روبه روبوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =