کد خبر: 23069
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
اینترنت

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس گفت: بیش از ۱۰۰ روستای حوزه انتخابیه از شبکه اینترنت مطلوب برخوردار نیستند که مقرر شد در دیدار امروز با وزیر ارتباطات این موضوع مطرح و پیگیری های لازم برای مرتفع شدن آن صورت بگیرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خانه ملت، مجید انصاری به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: اخیرا دیداری با وزاری نفت، بهداشت، نیرو، راه و شهرسازی و کشاورزی داشتم که در این دیدار مسائلی در خصوص مطالبات حوزه انتخابیه همچون سد پارسیان و جاده دالی – نورآباد و میشان به گناوه به عنوان دسترسی استان فارس به خلیج فارس مباحثی مطرح شد.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس افزود: بخشی از حوزه انتخابیه منطقه نفتی است که باید بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم ضمنا در رابطه مباحث و موضوعات کشاورزی هم مطالباتی داشتم که با وزیر جهاد در این خصوص مباحثی مطرح شد بالاخره قسمتی از حوزه انتخابیه قطب کشاورزی است.

وی بیان کرد: بیش از 100 روستای حوزه انتخابیه از شبکه اینترنت مطلوب برخوردار نیستند و همچنین سه طرح فیبر نوری در شهرستان وجود دارد که مقرر شد در دیدار امروز با وزیر ارتباطات این موضوعات مطرح شوند و پیگیری ها لازم برای رفع آنها صورت بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: با توجه به سفر استاندار به حوزه انتخابیه قول مساعد داده شد که پروژه پمپاژ آب دشت بچه بازار مرتفع شود.

انصاری اظهار کرد: در روزهای اخیر از ادارات مختلف شهرستانهای ممسنی و رستم بازدید داشتم و همچنین با معتمدین هم جلساتی برگزار شد تا مشکلات منطقه استماع و درصدد رفع آنها برآییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =