کد خبر: 23028
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
ورزش

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان اسلام آبادغرب از برگزاری فینال فوتسال روستایی یادواره صد شهید دانش آموز در این شهرستان خبرداد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان کرمانشاه، بهمن افراس بااشاره به برگزاری مسابقات فوتسال روستایی یادواره صد شهید دانش آموز و هفته بسیج در اسلام آبادغرب، اظهارکرد: در این رقابت ها 16 تیم از روستاهای تابعه شهرستان در قالب چهار تیم حضور داشتند که باهم به رقابت پرداختند.

وی به راهیابی دو تیم ونایی و سوران به فینال این رقابت ها اشاره کرد و افزود: تیم های ونایی و سوران که با شکست دادن حریفان به مرحله فینال رسیده بودند، در سالن سه هزار نفری تربیت بدنی شهرستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با قهرمانی تیم سوران به پایان رسید .

به گفته رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان اسلام آبادغرب، تیم زواره کوه نیز در جایگاه سوم این رقابت ها ایستاد. 

وی به حضور پرشور تماشاگران در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: همچنین نماینده فرماندار ، بخشدار مرکزی ، اعضاء شورای شهر، رئیس و نایب رئیس اداره ورزش و جوانان ، رئیس شورای شهرستان و اعضاء شورای شهرستان و رئیس هیئت بومی محلی استان در دیدار فینال این رقابت ها حضور داشتند.

افراس یادآورشد: در پایان از 3 تیم برتر این مسابقات با اهداء حکم قهرمانی و مدال و جوایز قدردانی شد.

این مسئول بااشاره به درخشش تیم های مختلف ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کرمانشاه در رقابت های استانی، عنوان کرد: براین اساس، در مراسم اختتامیه فوتسال روستایی شهرستان از از تیمهای فوتسال بانوان ( قهرمان مسابقات فوتسال استان )، تیم چوب کشی بانوان روستایی ( قهرمان استان )، تیم هفت سنگ بانوان روستایی ( نایب قهرمان استان )، تیم چوب کشی بانوان روستایی ( تیم سوم استان )، تیم چوب کشی آقایان روستایی ( قهرمان استان )، تیم هفت سنگ آقایان روستایی ( قهرمان استان ) تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =