کد خبر: 23024
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
ورزش روستایی

مسابقات فوتسال جام روستا در شهرستان جوانرود با قهرمانی تیم منتخب روستای کلاش به پایان رسید.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان کرمانشاه، امین کریمی رئیس هیات ورزش روستایی شهرستان جوانرود بااشاره به برگزاری این رقابت ها به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: این رقابت ها با حضور ۱۰ تیم از روستاهای مختلف شهرستان در قالب دو گروه پنج تیمی در سالن شهید چمران شهر جوانرود برگزار شد.

وی افزود: پس از برگزاری مرحله گروهی مسابقات چهار تیم زلان، بیوند، بانه سار و منتخب کلاش به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند که در نهایت دو تیم بانه سار کوره و منتخب کلاش با برتری بر حریفان خود به فینال مسابقات راه یافتند.

رئیس هیات ورزش روستایی شهرستان جوانرود اضافه کرد: در فینال این مسابقات نیز تیم منتخب کلاش با برتری سه بر یک مقابل بانه سار کوره به عنوان قهرمان مسابقات جام روستا دست یافت.

وی بااشاره به اهداء کاپ قهرمانی به تیم منتخب کلاش، عنوان کرد: همچنین کاپ اخلاق هم به تیم بانی لوان تعلق گرفت‌.

کریمی در ادامه از آنهایی بهترین بازیکن این مسابقات هم خبرداد و گفت: رامین محمدی به عنوان بهترین بازیکن این رقابت ها انتخاب شد.

وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان در برگزاری این مسابقات، از حضور  سرهنگ فرزد جانشین ناحیه مقاومت سپاه جوانرود ، سرگرد محمدیان فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مطهری شروینه ، محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان جوانرودو خانپور کشمند دبیر هیات ورزشی و بومی محلی استان در دیدار فینال تشکر کرد.

روابط عمومی هیئت ورزشی روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان جوانرود؛ طارق رستمی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =