کد خبر: 22929
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
سوخت

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی گفت: اینک ۲۶۸ خانوار روستایی مناطق سخت‌گذر این شهرستان مشتمل بر هزار و ۳۰۰ نفر از نفت سفید استفاده می کنند که مشکلی در این زمینه ندارند.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، مجتبی شکوری اظهار داشت: ساکنان روستاهای باداملق، اطراف حسین آباد، قوردانلو و روستای رشوانلو از توابع بخش مرکزی به دلیل صعب العبور بودن راه روستایی که تاکنون گازرسانی به تعدادی از این روستاها نشده سکونت دارند و از نفت سفید استفاده می کنند.

وی خاطرنشان کرد: سهمیه نفت سفید برای روستاهای مزبور طی نیمه نخست امسال، ۸۸۰ لیتر، پاییز ۶۶۰ لیتر و در مجموع کل از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۵۴۰ لیتر سهمیه برای این شهرستان اعلام شده و تا پایان فصل زمستان، هزار و ۵۰۰ لیتر سهمیه جدید اعلام خواهد شد.

شکوری اضافه کرد: سرانه مصرف نفت سفید هر خانوار روستایی شهرستان شیروان سالانه، سه هزار لیتر است.

به گفته وی اینک پنج فروشندگی توزیع نفت سفید در این شهرستان فعال است که از این تعداد چهار فروشندگی در سطح روستا و یک باب در شهر فعالیت دارند.

خداوردی اکبررزاده رییس شرکت گاز شیروان گفت: اینک تمامی روستاهای شهرستان به غیر از روستای رشوانلو بخش مرکزی از مزایای گاز برخوردارند و ضریب نفوذ گاز ۱۰۰ درصد است و کنترل کمیت و کیفیت گاز و نظارت بر اندازه گیری گاز از طریق هماهنگی بین بخش های مختلف تولید، انتقال و توزیع گاز انجام می شود.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =