کد خبر: 22284
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
اینترنت

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه با تلاش همکاران آماده سازی بستر و زیرساخت مناسب انتقال در چهار روستای شهرستان سقز انجام شده است؛ گفت: پهنای باند روستاهای خورده لوکی، انبار غله ،حسن سالاران و بسطام در سقز افزایش یافته است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، آزاد حکمت ضمن تشریح اقدامات توسعه‌ایی و افزایش پهنای باند اینترنت پرسرعت در روستاهای استان اظهار کرد: در همین راستا با سرمایه گذاری و تامین تجهیزات لازم، پهنای باند اینترنت در روستاهای فوق به میزان چشمگیری افزایش یافت که رضایتمندی مشتریان از کیفیت و سرعت اینترنت را به دنبال دارد.

وی خاطر نشان کرد: پهنای باند اینترنت در روستای خورده لوکی از 4 مگ  به 1000 مگ معادل250 برابر، انبار غله از2مگ به 100مگ  معادل50 برابر، حسن سالاران از 4مگ به 50 مگ معادل 25 برابر و بسطام از 2مگ  به 50 مگ 25 برابر افزایش داده شده است.

وی با اعلام این مهم که اجرای این پروژه در این چهار روستای شهرستان سقز شرایط استفاده و بهره‌مندی ساکنین را از اینترنت با کیفیت و سرعت بالا، دسترسی سریع به اطلاعات موجود در فضای مجازی، انجام امورات در فضای مجازی با سرعت بالا و حضور دانش آموزان در کلاس های آنلاین را فراهم نموده است گفت: مشتری مداری و جلب رضایت آنان یکی از استراتژیهای منطقه است که برای تحقق این مهم گام های بلندی برخواهیم داشت. 

حکمت با بیان اینکه در حال حاضر در شهرستان سقز تعداد قابل توجهی  مشترک ADSL داریم اظهار کرد: خوشبختانه زیر ساخت های این سرویس مخابراتی به لحاظ کیفیت و کمیت در سطح مطلوبی قرار دارد که شرایط واگذاری پورت های جدید به متقاضیان نیز فراهم است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه برنامه‌ها و عملیات‌های چشمگیری برای توسعه سرویس‌های IP محور در این شهرستان با حضور کارشناسان تدوین شده است افزود: این مجموعه هیچگاه نسبت به اجرای این برنامه ها تعلل نکرده و همواره با همت همکاران در راستای آماده سازی بستر و زیرساخت مناسب انتقال تلاش خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =