کد خبر: 22006
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶
گازرسانی

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان طرح گازرسانی برای پلدختر در حال اجرا است که باتوجه به پیش‌بینی روند صعودی هزینه‌ها، این میزان اعتبار مصوب نیز باید افزایش یابد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا کرم گودرزی روز پنجشنبه در آیین افتتاح طرح گازرسانی به محورهای افرینه- زیودار و باغ گل گل پلدختر بیان کرد: با توجه به اینکه ضریب گازرسانی پلدختر نسبت به استان پایین تر بود با تلاش های انجام شده در سال گذشته اقدامات خوبی صورت گرفت.

وی  با بیان اینکه پروژه های گازرسانی در شهرستان های پلدختر، نورآباد و چگنی تعیین تکلیف شده است اظهار داشت: در دهستان افرینه و چهار روستای گل گل پلدختر، طرح گازرسانی به محور زیودار و بن دار همزمان در حال اجرا و عملیات گازرسانی به جلگه خلج نیز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه پلدختر به یک کارگاه عملیاتی گازرسانی تبدیل شده است ادامه داد: گازرسانی به محور پاعلم و صنایع آهک هیدراته نیز با اخذ مجوزهای لازم در حال اجرا می باشد.

گودرزی با اشاره به اینکه پرونده طرح‌های گازرسانی پلدختر تا پایان ۱۴۰۱ بسته می شود اظهار داشت: ۱۶۳ روستای این شهرستان شرایط گازرسانی دارد که ۸۵ روستا گازرسانی شده است، همچنین طرح افتتاحی افرینه - زیودار ۳۵۰ علمک نیاز دارد که تاکنون ۴۰ عدد آن نصب شده و مابقی نیز تا پایان ماه جاری نصب خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =