کد خبر: 21969
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
مرغ

وزیر دادگستری از تصویب مرغ باقیمت کیلویی ۲۰ هزار تومان در ستاد تنظیم بازار خبر داد و گفت: مقرر شد تا توزیع مرغ گرم نیز در میادین بار افزایش یابد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، امین حسین رحیمی در پایان بازدید از چهار پروژه مهم شهرستان گرمسار  ضمن بیان اینکه عدم هماهنگی بین چند دستگاه و وزارت خانه یکی از ایراداتی که ابتدای دولت سیزدهم با آن مواجه بود، ابراز داشت: با دستور رئیس‌جمهور انسجام ایجاد شد و اکنون ستاد تنظیم بازار زیر نظر معاون رئیس‌جمهور تشکیل جلسه می‌دهد.

وی بابیان اینکه جلسه کمیته اقدام مشترک نیز تشکیل‌شده تا بحث نظارت را پیگیری کند، افزود: برای استفاده از ظرفیت مردمی نیز طرحی ارائه‌شده که بر اساس آن از تولید تا مصرف نظارت کامل می‌شود.

وزیر دادگستری بابیان اینکه در جلسه ستاد تنظیم بازار روز گذشته مصوب شد مرغ منجمد از کیلویی ۲۵ هزار تومان، باقیمت مصوب کیلویی ۲۰ هزار تومان در میدان‌های میوه و تره‌بار در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گیرد، ابراز داشت: کسی بالاتر از این میزان حق فروش مرغ را در کشور نخواهد داشت.

رحیمی بابیان اینکه در این نشست همچنین مقر رشد تا توزیع زیاد مرغ گرم در میادین بار اجرایی شود، تصریح کرد: به این منظور دیگر کمبود یا مشکلی برای عرضه مرغ گرم نخواهد بود که برای تخم‌مرغ نیز همین شروط گذاشته‌شده است.

وی بابیان اینکه برخی شرکت‌ها با بسته‌بندی کردن تخم‌مرغ آن را بالاتر از میزان مصوب ارائه می‌کردند، افزود: قیمت تخم‌مرغ شانه‌ای ۴۳ هزار تومان باید باشد و در میادین بار نیز به‌صورت شانه‌ای و فله‌ای توزیع می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =