کد خبر: 21582
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹
ورزش

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اردبیل از برگزاری نخستین دوره المپیاد ورزش دختران روستایی و عشایری این استان در سه رشته ورزشی خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، علی تقی‌زاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: اولین دوره المپیاد ورزش دختران روستایی و عشایری استان اردبیل در رشته های ورزشی دو ومیدانی ۱۰۰ متر و ۴۰ متر، پرتاب وزنه و مهارت‌های فردی بسکتبال برگزار شد.

وی اظهارکرد: در این المپیاد ورزشی ۱۰۰ ورزشکار دختر از ۱۰ شهرستان استان شرکت کردند.

وی با اشاره به استقبال خوب دختران ورزشکار از این المپیاد ورزشی بیان کرد: در پایان شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد و گرمی به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم این رقابت ها شدند.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اردبیل اضافه کرد: نفرات برتر این المپیاد برای حضور در مسابقات کشوری که امسال برگزار خواهد شد، معرفی می‌شوند.

تقی زاده ادامه داد: با برگزاری المپیاد شهرستانی و مشخص شدن نفرات برتر، تلاش می‌شود تا بهترین و فنی‌ترین نفرات راهی مسابقات کشوری شوند.

از مجموع یک میلیون و ۲۴۸ هزار و ۶۱۰ نفر جمعیت استان اردبیل ۴۴۸ هزار و ۵۵۴ نفر در هزار و ۸۰۰ روستا سکونت دارند و بیش از ۹۰ خانه ورزش روستایی در سال‌های گذشته در نقاط مختلف این استان راه‌اندازی شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =