کد خبر: 21575
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴
ابراهیم عزیزی

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی امکان تشکیل سازمان روستا را برای حل مشکلات مطرح کرد و گفت: در اداره روستاها دچار یک خطای راهبردی بزرگ شده ایم.

به گزارش روستانیوز به نقل از صدا و سیما، ابراهیم عزیزی  با حضور در دهستان کفترک شیراز و در جمع دهیاران و شورای‌های اسلامی گفت:جاذبه زندگی در روستا‌ها را باید زیاد کرد، وقتی همه خدمات را به سمت شهر‌ها می‌بریم، زندگی در روستا سخت می‌شود، به دنبال آن مهاجرت رخ می‌دهد و این یک خطای راهبردی بزرگ است.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با این نگاه زندگی را در روستا‌ها سخت کرده ایم که این رویه از سوی هر کسی دنبال شود، یک گناه نابخشودنی است.
نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ادارات مختلف یا باید خود را متولی حل مشکلات روستا‌ها بدانند یا ندانند تا تکلیف بر همگان مشخص شود.
عزیزی با بیان اینکه همه مشکلات را دولت و حاکمیت نمی‌تواند حل کند، گفت: بنا به طرحی، به دنبال تشکیل سازمان روستا هستیم تا روستا‌ها یک متولی مشخص در همه عرصه‌ها پیدا کنند.
او همچنین خواستار فرهنگ مشارکت و مسوولیت پذیری در روستا‌ها شد و گفت: در کنار توجه مسوولان به روستا‌ها برای ایجاد زیرساخت ها، اهالی روستا و خیران نیز می‌توانند در اداره روستا مشارکت جدی داشته باشند.
عزیزی افزود: اراده مجلس و دولت علی رغم مشکلات به جا مانده از قبل، حل مشکلات مردم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =