احمد نادری

رئیس فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی مجلس از تامین اعتبار مورد نیاز تهیه و اجرای طرح توسعه پایدار منظومه روستایی بنیاد مسکن خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خانه ملت، رئیس فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی مجلس گفت: فراکسیون پیگیری موضوع تخصیص اعتبار مورد نیاز تهیه و اجرای طرح توسعه پایدار منظومه روستایی در ۷ استان به صورت پایلوت از سازمان برنامه و بودجه کشور را در دستور کار قرار داده است.

احمد نادری  از تامین اعتبار مورد نیاز تهیه و اجرای طرح توسعه پایدار منظومه روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توسط سوی سازمان برنامه و بودجه کشور  خبر داد و گفت: در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و بیانیه گام دوم انقلاب با تاکید بر بهبود وضعیت معیشتی و زیرساختی روستاها به ویژه در مناطق محروم کشور،  اجرای طرح توسعه پایدار منظومه روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون در ۷ استان کشور به صورت پایلوت اجرا شده است.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، افزود: فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی مجلس به منظور تثبیت جمعیت روستایی و کاهش شتاب مهاجرت از روستا به شهر و کاهش مناطق حاشیه نشین شهرها و آسیب های اجتماعی ناشی از آن، پیگیری موضوع تخصیص اعتبار مورد نیاز تهیه و اجرای طرح توسعه پایدار منظومه روستایی در ۷ استان پایلوت از سازمان برنامه و بودجه کشور را  در دستور کار قرار داده است و مکاتبه‌ای در این مورد صورت گرفت.

نادری تاکید کرد: این فراکسیون نظارت میدانی و پیگیری اقدامات پیشرفت و آبادانی مناطق روستایی کشور را به عنوان یک مطالبه جدی از دستگاه های اجرایی مرتبط با این موضوع  در دستور اقدامات اولویت دار فراکسیون قرار داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =