کد خبر: 21215
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
گازرسانی

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس،گفت: به منظور رفاه حال مردم عملیات گازرسانی به روستاهای فاقد گاز بخش فتح المبین وارد فاز اجرایی شد.

به گزارش  روستانیوز به نقل از خانه ملت، محمد کعب عمیر درباره وضعیت گاز رسانی در حوزه انتخابیه،گفت: به منظور رفاه حال مردم عملیات گازرسانی به روستاهای فاقد گاز بخش فتح المبین وارد فاز اجرایی شد.

نماینده مردم  شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی با بیان پیگیریها و اقدامات صورت گرفته جهت گازرسانی به روستاهای فاقد گاز شهرستانهای شوش و کرخه گفت: فاز اول پروژه گازرسانی به روستاهای فاقد گاز بخش فتح المبین که شامل روستاهای بیت مسکین،رغیوه،سندال،دوسلق و شهرک بختیاری با ۴۰۰ انشعاب فولادی و طول ۴۶ کیلومتر مسیر توزیع و شبکه داخلی به وسیله پیمانکار عملیات اجرایی آن از سمت روستای مالحه به طرف روستای بیت مسکین آغاز شد.

وی افزود:فاز دوم این پروژه نیز با ۸۰۰ انشعاب و طول ۵۶ کیلومتر شبکه شامل روستاهای عنکوش، حمودی، عبید، ترویح، راشد، رسن و شریول می باشد.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد:فاز سوم پروژه گاز رسانی که روستاهای بیت دوله، شیخ علی، شیخ شجاع، بیت عجم، مزعل ضمدی، محمد صافی، مجید ضمدی، محارب و فرحان کبر را شامل می شود با ۷۰۰ انشعاب و طول ۵۵ کیلومتر پیمانکار آن توسط دستگاه های مربوطه تعیین و با پایان مراحل قانونی آغاز به کار خواهد کرد.

محمد کعب عمیر نماینده مردم شریف شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم تامین زیر ساخت ها به ویژه در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته به منظور رفاه حال مردم بیان کرد:عملیات گاز رسانی به روستاهای فاقد گاز شهرستان کرخه با طول ۱۶۱ کیلومتر شبکه و ۲۱۰۰ انشعاب و شهرستان شوش با ۳۶ کیلومتر شبکه به زودی آغاز می شود.

وی در آخر خاطر نشان کرد:پروژه گاز رسانی به روستاهای مسیر چغازنبیل نیز با طول۳۳کیلومتر شبکه و ۲۰۰ انشعاب پس از تجهیز کارگاه توسط پیمانکار،عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =