کد خبر: 21214
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲
صندوق بیمه کشاورزی

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی در سفری استانی، وضعیت بیمه کشاورزی در استان خراسان رضوی را بررسی نمود.

به گزارش روستانیوز به نقل از  روابط عمومی و بین الملل صندوق بیمه کشاورزی، در روز سه شنبه ششم مهر ماه 1400، استان خراسان رضوی، مقصد مدیران ارشد بیمه کشاورزی بود تا از نزدیک روند اجرای بیمه کشاورزی را در این استان بررسی نمایند.

در این دیدار جلسه ستاد بیمه کشاورزی استان خراسان رضوی در محل سازمان جهاد کشاورزی با حضور اورانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی و دیگر اعضاء ستاد بیمه استان به صورت حضوری و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان های استان، رؤسای شعب اصلی و اعتباری بانک کشاورزی به همراه شبکه نظارت استان و مدیران عامل نمایندگی های خدمات بیمه کشاورزی به صورت مجازی، برگزار گردید.

اورانی ضمن تقدیر از عوامل ستادی و اجرایی مؤثر در افزایش کمی و کیفی خدمات بیمه کشاورزی به تشریح وضعیت اقلیمی و مخاطرات بخش کشاورزی در منطقه و اهمیت مدیریت ریسک و توسعه بیمه کشاورزی  پرداخت.

سپس فرزانه معاون خدمات بیمه ای استان خراسان رضوی ضمن ارائه عملکرد بیمه کشاورزی استان در سال زراعی گذشته در حوزه های بیمه گری، ارزیابی خسارت، آموزش و اطلاع رسانی و تفاهم نامه های منعقده، به برنامه های بیمه کشاورزی استان در سال زراعی پیش رو اشاره نمود.

در ادامه محمدابراهیم حسن نژاد قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی مقارن با آغاز سال زراعی 1401 – 1400، با تشریح سیاست های کلان بیمه کشاورزی، تلاش مضاعف ستاد صندوق بیمه کشاورزی در پیگیری پرداخت به موقع غرامت بیمه گذاران خسارت دیده را نکته مهم و راز پابرجایی بیمه با تداوم "اعتماد و اعتبار" برشمرد.

در پایان از عوامل ستادی و اجرایی برتر در حوزه بیمه کشاورزی این استان تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =