کد خبر: 21212
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
حدادنژاد

صندوق بیمه کشاورزی همه ساله در آغاز سال زراعی ضمن ارتباط با سیاستگذاران، مجریان و بهره برداران بخش کشاورزی، در نظر دارد خدمات متنوع در حوزه بیمه کشاورزی را به نحو شایسته ای معرفی نماید.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی و بین الملل صندوق بیمه کشاورزی به نقل از پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت‌وگو، حسین حدادنژاد، رئیس اداره کل توسعه خدمات بیمه ای، صندوق بیمه کشاورزی روز چهارشنبه 14 مهر 1400 مقارن با آغاز سال زراعی 1401– 1400 به منظور تبیین نقش و اهمیت بیمه کشاورزی در امنیت غذایی کشور از نگاه اقتصاد مقاومتی، در برنامه «گفتگوی اقتصادی» رادیو گفتگو شرکت کرد.

رئیس اداره کل توسعه خدمات بیمه ای در گفت و گو با این برنامه رادیویی تشریح کرد، حمایت دولت از تولیدات بخش کشاورزی در برابر ریسک های اقلیمی و قهری -طبیعی از طریق صندوق بیمه کشاورزی صورت می پذیرد.

حدادنژاد در رادیو گفتگو با اذعان به ضرورت تولید محصولات کشاورزی با بهره گیری از فناوری بروز جهانی، گفت: خوشبختانه بخش کشاورزی از دانش بومی قوی برخوردار بوده و هنر این است که این دو را با هم ترکیب کنیم.

وی در مورد حمایت از روستائیان و عشایر کشور بیان نمود: صندوق بیمه کشاورزی در طول این ۳۷ سال، از لحاظ تنوع خدمات توسعه مناسبی داشته و کشاورزان می توانند از با انتخاب بیمه از پوشش حمایتی بیمه محصولات کشاورزی به نحو شایسته ای بهره مند گردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =