کد خبر: 21204
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
راه روستایی

فرماندار خوشاب گفت: با مساعدت استاندار خراسان رضوی ۱۱۵ میلیارد ریال برای پنج پروژه راه روستایی در مناطق محروم این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، امان الله خدمتگزار افزود: توسعه‌ راه‌های روستایی یکی از دستاوردهای سفر استاندار خراسان رضوی به خوشاب است که با تخصیص اعتبار مورد نیاز عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی ادامه داد: یکی از این طرحها زیرسازی و احداث ابنیه راه "دهنه شور" به "دهنه شیرین" به طول ۶.۵ کیلومتر است که سه کیلومتر آن در مرحله آسفالت است و با اجرای این طرح شهرستان خوشاب به استان خراسان شمالی متصل می شود.

فرماندار خوشاب گفت: همچنین راههای روستایی عنابستان، عنبرستان و رودسراب به طول ۲ کیلومتر که زیرسازی و احداث ابنیه آن انجام شده و راه روستای سراچه به ترخاص به طول سه کیلومتر و عادل آباد به دهنه شور از دیگر پروژه های راهداری این شهرستان است.

وی افزود: برای تکمیل و اجرای این طرح ها علاوه بر اعتباراتی که از محل مصوبات سفر استاندار مشخص شده مبالغی نیز از محل اعتبارات شهرستانی در نظر گرفته شده است.

سفر استاندار به این شهرستان غربی خراسان رضوی در اواخر اردیبهشت امسال ۵۰ مصوبه داشت که تاکنون ۶۰ درصد آنها اجرایی شده است.

مصوبات سفر استاندار خراسان رضوی در بخش های مختلف روستایی، شهری، راهسازی، آب و فاضلاب، کمک به محرومان و حوزه شهرداری ها بود که مسوولیت دستگاه‌های اجرایی در این ارتباط مشخص شده است.

سلطان‌آباد، مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

این شهرستان دارای ۷۰ روستا است که ۳۲ هزار نفر معادل ۸۶ درصد جمعیت آن ساکن روستاها هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =