کد خبر: 21201
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
طرح هادی روستایی

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سرپل‌ذهاب از تامین اعتبار لازم برای اجرای طرح‌های هادی در ۱۱ روستای این شهرستان توسط این نهاد در سال جاری خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، مصیب شهبازی افزود: برای اجرای این طرح ها در مجموع ۱۱ میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، استانی و مرزی اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد: برای اجرای طرح هادی چهار روستا چهار میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، برای اجرای طرح هادی ۶ روستا، ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار استانی و چهار میلیارد و ۳۵۵ میلیون ریال نیز برای اجرای طرح هادی یک روستا از محل اعتبارات ملی و مرزی اختصاص یافته است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سرپل‌ذهاب گفت: همچنین ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح گردشگری یک روستا اختصاص یافته که به طور قطع این اعتبار منجر به ایجاد جاذبه های بسیاری برای گردشگران و توریست ها و مسافران و مردم این شهرستان خواهد شد.

شهبازی به صدور سند روستایی در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و یادآور شد: صدور ۲۰۰ جلد سند در ۲۳ روستای فاقد سند در دستور کار قرار گرفته است.

وی در مورد طرح ویژه مقاوم سازی منازل روستایی اضافه کرد: وام ۱۰۰ میلیون تومانی قرض الحسنه با بازپرداخت ۱۲ ساله با سود ۵ درصد با هر تعداد که متقاضی وجود داشته باشد، به متقاضیان قابل پرداخت است.

شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با عراق،  هشت دهستان و ۲۲۶  روستا دارد که تعدادی از روستاها در حریم مرز واقع هستند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =