ورزش

مدیرکل ورزش و جوانان البرز از اجرای بیش از 190 برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در این استان خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ مجتبی جانعلی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی، و با اشاره به این که " هفته تربیت بدنی فرصتی مغتنم برای خدمت بیشتر به جامعه ورزش و جوانان است " اظهار کرد: با این که هنوز شرایط کرونایی استان به وضعیت مناسب نرسیده اما در تلاشیم تا امسال با رعایت پروتکلهای بهداشتی هفته ی تربیت بدنی را با غنای بیشتری نسبت به سال گذشته برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه  وظیفه ی ما خدمت به جامعه ی بزرگ و عزیز ورزش و جوانان است و به این خدمتگزاری افتخار می کنیم،به برنامه های هفته تربیت بدنی این اداره کل اشاره کرد و گفت: در این هفته برنامه ریزی های لازم برای حدود 100 مسابقه در رشته ها و رده های سنی مختلف در سطح استان البرز انجام گرفته است.همچنین حدود 30 همایش و جشنواره ورزش همگانی و ... در سطح شهرستان های استان اجرایی می شود.

جانعلی ادامه داد: برگزاری حدود 60 دوره آموزشی بصورت حضور و مجازی در رشته های مختلف و در سطوح مربیگری، دانش افزایی و داوری از دیگر برنامه های هفته تربیت بدنی استان البرز خواهد بود.در حوزه فرهنگی نیز برنامه هایی نظیر دیدار و تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار، غبار روبی مزار شهدا، برگزاری کارگاه های آموزشی در حوزه های اخلاقی، اجتماعی، خانواده و ... در دستور کار این هفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز با اشاره به افتتاح و تجهیز 10 خانه ورزش روستایی در سطح استان گفت: در حوزه عمرانی و پروژه ها نیز، زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال عرب آباد واقع در شهرستان چهارباغ با مساحت 1000 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان در هفته تربیت بدنی افتتاح خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =